لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

شکلات

اولین روز مادری...

1391/10/6 16:05
نویسنده : مامان مهسا
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچکم!

به جان و روح و جسم من خوش آمدی... به زندگی ما خوش آمدی...

لمست می کنم وقتی که روی پوست خود دست می کشم... می دانم دیگر قلب کوچکی در اعماق من پا به پای قلب من می تپد...تو آمدی... تو در منی و با من نفس می کشی...احساست می کنم ... هستی و من انگار سالهاست که می شناسمت ... شوق در من موج می زند... میل به در آغوش کشیدنت... می خواهمت...این اولین روز مادریست! این اولین روز مادریست.

٢٤/٩/١٣٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا مامان آرام
11 دی 91 9:37
مهسای نازنینم خیلی خوشحال شدم خیلی دوست خوبم برایت نه ماه بارداری شیرین سرشار از شادی و سلامتی آرزومندم انشاءالله که همه چیز بر وفق مرادت پیش رود
هیجان
27 دی 91 10:44
مرسی عزیز دلم.ممنونم
رویا
13 بهمن 91 10:51
salam mahsa joooooooonam mobaraket bashe golammmmmmmmmmm ishala besalamati nini biyad baghalet golam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکلات می باشد