لیانالیانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

شکلات

آری حتما دنیا با وجود تو جای بهتری خواهد بود

1391/5/23 1:57
نویسنده : مامان مهسا
368 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچکم

من به تو می اندیشم...

و به روزی که از من خواهی پرسید که چرا خواستمت

و آنروز من تو را با همین حس خواستن در آغوش خواهم کشید و پاسخی روشنتر از این نخواهم داشت که (خواستمت چون باور داشته ام که تو استحقاق این را داشته ای که باشی و دنیا با وجود تو جای بهتری خواهد بود)

آری حتما دنیا با وجود تو جای بهتری خواهد بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عشق مامان و بابا
23 مرداد 91 2:41
سلام با اجازه لینکت کردم. به وبلاگ ما هم سر بزنید. www.love.niniweblog.com
رویا
1 شهریور 91 11:30
وبلاگت خیلی قشنگه مهسا جون
رویا
2 شهریور 91 9:26
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 13:23
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
رزصورتی
9 شهریور 91 1:27
مرسی عزیزم از لطفت.با آرزوی موفقیت برای شمادوست عزیز
به وبلاگ امیر علی سر می زنم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکلات می باشد